• Când nu se fac nunți în anul 2024

    septembrie 16, 2023 Admin Fara Categorie

           În anul 2024 nu se fac nunți

    Zilele când nu se fac nunți în 2024 coincid cu zilele de post stabilite de Biserică. Așadar, dacă anul 2024 este cel în care vreți să pregătiți marele eveniment este bine să alegeți data nunții după ce consultați calendarul cu zile de post.

    Conform rânduielii Bisericii, există zile precise în care nu se fac nunți în timpul unui an bisericesc, consemnate în Calendarul Ortodox. Aceste zile sunt legate de perioade importante din anul bisericesc, care se referă fie la zilele de post, fie la marile praznice împărătești.

    În legătură cu această problemă este o tradiție conform căreia în luna mai nu este bine să se facă nunți, cununii sau căsătorii, înțelegând prin aceasta și căsătoria civilă, și cea religioasă și petrecerea legată de aceste evenimente. Practica este destul de răspândită și respectată, invocându-se simplul motiv că asemenea căsătorii săvârșite în luna mai nu durează sau nu țin, adică se destramă.

    Din punct de vedere teologic sau bisericesc nu este nici un fel de referire la o asemenea practică. Nu întâlnim în canoanele bisericești nici un fel de aluzie, măcar, la așa ceva. Conform rânduielii Bisericii, există zile precise în care nu se fac nunți în timpul unui an bisericesc, consemnate în Calendarul Ortodox. Aceste zile sunt legate de perioade importante din anul bisericesc, care se referă fie la zilele de post, fie la marile praznice împărătești. Așa, de pildă, nu se fac nunți în următoarele zile din timpul anului bisericesc:blank

    –              În toate zilele de post, zilele de miercuri și vineri din timpul anului bisericesc, și în posturile de peste an;

    –              În ajunul și în zilele Praznicelor Împărătești (1-2 februarie; 12-13 iunie; 22-24 iunie; 15 august; 13-14 septembrie);

    –              De luni după Lăsatul secului de carne pentru Postul Sfintelor Paști până la Duminica Sfântului Apostol Toma (11 martie-12 mai);

    –              În Postul Sfinților Apostoli Petru și Pavel;

    –              În Postul Adormirii Maicii Domnului (31 iulie – 14 august);

    –              În Postul Nașterii Domnului (15 noiembrie – 24 decembrie);

    –              În perioada de la Crăciun până la Bobotează (25 decembrie – 6 ianuarie).

    Biserica interzice săvârșirea cununiilor în perioadele și zilele de post, pentru că bucuria, petrecerile și ospețele care au loc cu această ocazie nu se potrivesc cu atmosfera de pocăință, înfrânare și sobrietate pe care ne-o cere postul. A face nunți în aceste zile înseamnă a sfida sau a batjocori rânduielile bisericești așezate în vederea desăvârșirii noastre morale. De asemenea, Biserica a interzis săvârșirea cununiei în zilele de praznice împărătești, în ajunul lor sau în perioade legate de ele, pentru ca bucuria duhovnicească a respectivelor sărbători să nu fie umbrită sau micșorată de cea lumească, a petrecerii legate de sărbătoarea căsătoriei.

    Obiceiul de a nu se săvârși nunți în luna mai apare bizar și de neînțeles. Să ne ferim mai degrabă de a săvârși nunta în perioadele stabilite de Biserică, pentru motivele serioase pe care le-am văzut, și nu din superstiție.

    Sursa: – Pr. Prof. Dr. Nicolae D. Necula, Tradiție și înnoire în slujirea liturgică, volumul I, Editura Episcopiei Dunării de Jos, Galați, 1996, pp. 224-226

           În ce weekenduri se fac nunți în 2024

    blankIanuarie – 7 ; 13 și 14; 20 și 21; 27 și 28;

    Februarie – 3 și 4; 10 și 11; 17 și 18; 24 și 25;

    Martie – 2 și 3; 9 și 10;

    Aprilie –

    Mai – 12; 18 și 19; 25 si 26;

    Iunie – 1 și 2; 8 și 9; 15 si 16; 29 si 30;

    Iulie – 6 și 7; 13 și 14; 20 și 21; 27 și 28;

    August – 17 și 18; 24 si 25; 31;

    Septembrie – 1; 15; 21 și 22; 28 și 29;

    Octombrie – 5 și 6; 12 și 13; 19 și 20; 26 și 27;

    Noiembrie – 2 și 3; 9 și 10;

    Decembrie –

    Este cazul să știi datele când se pot face nunți în anul 2024, dar și când nu se fac nunți. Decizi care este data potrivită și cauți locația. Ar fi bine să te apuci din timp să suni la restaurante și la furnizorii de servicii pentru nunți. Multă lume își reorganizează evenimentele și au început deja rezervările pentru anii următori. Planifică-ți din timp nunta știind foarte clar în ce zile ale anului nu se fac nunți în 2024.

           Oferta noastră:

    blank

    Cu noi incepe distractia!

    Daca aveti un eveniment si doriti o cabina foto pentru  distractie, amuzament si amintiri de neuitat, noi avem disponibilitate pentru a va fi alaturi.

    Oferim pachete de servicii complete care includ:

    ✅️fotografii nelimitate in format 10 x 15 cm sau 5 x 15 cm.

    ✅️ benzi magnetice pentru toate pozele.

    ✅️ fundal foto la alegere din cele disponibile aici: https://cabinawtf.ro/fundaluri-cabina-foto/

    ✅️ grafica personalizata pentru fotografie.

    ✅️ recuzita haioasa si mesaje specifice.

    ✅️ plicuri pentru poze.

    ✅️ link cu galerie foto digitale la final.

    ✅️ asistent permanent pe timpul evenimentului.

    BONUS: fotografii in format 15 x 20 cm pentru miri sau parintii copilului botezat!

    CADOU: cutiuta personalizata pentru poze la pachetele de 6 sau 8 ore!

    Preturile pentru cabina foto sunt urmatoarele: pachetul de 4 ore 1.100 lei, pachetul de 6 ore 1.400 lei, pachetul de 8 ore 1.700 lei

    Optional asiguram si guestbook la preturi intre 150 – 300 lei in functie de tip, format si dimensiuni.

    Oferim si fum greu din gheata carbonica! Alegeti un pachet in care sunt incluse ambele servicii, pentru a beneficia de un bonus: gheata carbonica la sampania de primire. Oferta valabila doar pentru Bucuresti, Giurgiu, Dambovita, Arges, Ilfov, Prahova si Teleorman.

    Preturile la ambele servicii sunt urmatoarele:

    – pachetul de 4 ore cabina foto plus fum greu – 1.600 lei,

    – pachetul de 6 ore cabina foto plus fum greu – 1.900 lei,

    – pachetul de 8 ore cabina foto plus fum greu – 2.200 lei.

    Deplasarea echipei gratuita in Bucuresti + 30 km, pentru celelalte distante se adauga costul deplasarii echipei din Bucuresti. Impreuna vom reusi sa facem un eveniment memorabil!

  • Ce ar trebui să discuți cu furnizorul de servicii despre cabina foto

    august 4, 2023 Admin Fara Categorie

    Te-ai hotărât să ai o cabina foto la evenimentul tău, pentru ca invitații să aibă posibilitatea de a avea amintiri sub formă de fotografii. Foarte bine, ai făcut o alegere bună!

    Studiind mai multe oferte, accesand site-urile și paginile furnizorilor, probabil ai ales deja cu cine vrei să colaborezi. Este momentul să-ți spunem ce trebuie să discuți cu furnizorul ales, pentru a ști de la bun început detaliile necesare ca să ai un eveniment reușit. În principiu toți furnizorii oferă cam aceleași servicii, dar micile detalii pot face diferența.

    blankÎn primul rînd ar trebui să cunoști ce fel de aparatură folosește: aparat foto, imprimantă, kit-ul de lumini. În mod normal aparatul foto este unul de tip DSLR compatibil cu soft-ul pe care îl folosește pentru realizarea fotografiilor și aici nu ar trebui să fie probleme, deoarece sunt aparate de bună calitate. În schimb când vorbim de imprimanta foto încep să apară diferențele. Un furnizor care dorește să ofere fotografii de calitate va folosi o imprimantă termică cu sublimare, care are un cost mai ridicat dar fotografiile printate cu aceasta au culori care rezistă în timp. Dacă se folosește o imprimantă cu jet de cerneală, indiferent de brand, cu timpul culorile se vor șterge și calitatea fotografiilor va avea de suferit.

    Pentru a face o fotografie reușită ai nevoie de lumină corespunzătoare și aceasta va fi asigurată de un blitz de studio. Cât de performant ar fi acesta, fără setările făcute corect nu se va reuși un rezultat foarte bun. Desigur mulți folosesc varianta de a pune pe automat camera foto și o lasă să-și facă treaba. Se va obține un  rezultat mulțumitor, dar calitatea se va obține dacă furnizorul va face setările manual în funcție de condițiile existente în locul unde a fost instalată cabina foto. Dacă este în aer liber influențele vor fi din partea luminii solare, umbrele copacilor sau clădirilor din jur iar dacă este în interior de luminile ambientale din sala de evenimente. Fără probe înainte de începerea evenimentului nu se va obține niciodată fotografii reușite, de aceea noi instalăm cabina foto din timp și facem reglajele necesare până când suntem mulțumiți de rezultat, uneori printând câteva zeci de fotografii de probă.

    blankPentru fotografii frumoase ai nevoie și de un fundal foto adecvat. Este elementul care poate da culoare fotografiilor, alături de grafica pozei, despre care vom vorbi separat într-un viitor episod. Un fundal pus pe un suport de aluminiu, perfect intins, fără cute, este de preferat unui material așezat pe o bară de metal prinsă între două trepiede metalice. Poate ar fi de evitat materialul din paiete, ale căror reflexii nu dau bine în poză uneori, mai ales dacă lumina nu este corespunzătoare, dar gusturile nu se discută, asa că fiecare alege ce-i place. La noi este mai greu de luat decizia de către client, având în vedere faptul că avem 26 de fundaluri foto!

    Data viitoare vom prezenta ce trebuie să știi despre locația aleasă și instalarea cabinei foto, pentru a avea un eveniment reușit. Pe curând!

  • Ce trebuie să știi despre cabina foto

    iulie 28, 2023 Admin Fara Categorie

    Cabina foto este un factor cheie pentru distracția invitaților la evenimentul tău. Fie că este vorba de nuntă, botez, bal, petrecere sau altă sărbătoare, cabina foto este ”magnet” pentru invitați și garanția că vor păstra amintiri foto minunate.

    Tehnic, cabina foto este formată din următoarele elemente: aparat foto digital performant, imprimantă profesională pentru fotografii, fundal/decor pentru fotografiile invitaților, laptop cu ecran touch-screen pentru a vizualiza fotografiile înainte de tipărirea lor, blitz.

    În general vorbim de o cabină foto deschisă, pentru care ar fi suficient un spațiu de 3m x 3 m unde să fie instalată, de regulă în interiorul sălii de evenimente sau la intrare pentru a fi vizibilă de către invitați.

     

    blankÎnainte de a da startul căutărilor pentru cabina foto potrivita, trebuie să iei în calcul anumite aspecte:

    • ai nevoie de calitate, așa că aparatele utilizate pentru realizarea fotografiilor trebuie să fie profesioniste. Acestea trebuie să realizeze fotografii indiferent de condițiile de lumină în care cabina va fi instalată. Din păcate, de prea puține ori poți controla lumina de care vei avea parte la locația evenimentului tău. De asemenea, dacă evenimentul se va desfășura seara, este bine sa te asiguri că fotografiile vor ieși la fel de frumoase și la lumina artificială sau în condiții de lumină scăzută.
    • îți trebuie o ofertă de preț pliată după nevoile și cerințele tale. Analizează și discută cu furnizorul, pentru a te asigura că prețul reflectă și calitatea serviciilor oferite de acesta. Trebuie să ai în minte că nu întotdeauna prețul cel mai mare reflectă și cele mai bune servicii.
    • e necesar să știi de la bun început care va fi numărul de fotografii disponibile pentru fiecare invitat în parte. Trebuie să te asiguri că fiecare dintre aceștia va pleca acasă cu câte o amintire printată. Solicită informații despre numărul de fotografii pe care fiecare invitat îl poate realiza la cabina foto.
    • recuzita și grafica fotografiilor sunt printre cele mai importante elemente ale unei cabine foto. Acestea sunt de fapt elementele distractive și cele care influențează numărul de zâmbete de pe chipurile invitaților tăi. Dacă ai un eveniment cu o tematică anume, solicită furnizorului ca toată recuzita și grafica fotografiilor să se potrivească.
    • informează-te din timp dacă la sala unde va avea loc evenimentul există spațiul necesar pentru instalarea cabinei foto, discută cu managerul locației sau șeful de sală acest aspect când hotărâți modul de aranjare a sălii.

    blankFie că e vorba de nunta voastră sau de botezul noului membru al familiei, distracția trebuie să fie pe măsură. Alături de invitații tăi trebuie să trăiești cele mai frumoase momente. Tocmai de aceea îți sugerăm să apelezi la varianta închirierii unei cabine foto. Cu siguranță nu vei da greș și vă veți distra cu toții așa cum de mult nu ați mai făcut-o. Cabina foto iți oferă pe loc cele mai frumoase amintiri, fotografii printate cu bandă magnetică ce pot fi oferite ca mărturii. Toate fotografiile sunt imprimate pe hârtie de înaltă calitate și oferite cadou tuturor invitaților. De aceea invitații trebuie informați că vor face poze gratuit, nu vor avea nimic de plată. De multe ori am întâlnit la evenimente persoane care priveau cabina de la mese dar nu veneau la poze crezând că se plătește!

     

     

    Cabina foto reprezintă o activitate distractiva și pentru cei care nu dansează la nuntă sau botez. Este o metoda de divertisment care mulțumește pe cei mai mulți dintre invitați, indiferent de vârstă. Și este în mod clar și o metodă bună de socializare, ce se potrivește perfect cu orice tematică de eveniment.

    Data viitoare vom prezenta ce trebuie să discuți cu furnizorul de servicii la cabina foto, pentru a avea un eveniment reușit. Pe curând!

  • Zilele în care nu se fac nunți în 2023

    ianuarie 24, 2023 Admin Fara Categorie

    Zilele în care nu se fac nunți în 2023 coincid cu posturile de peste an stabilite de Biserică. În cazul în care vreți să programați cununia religioasă în anul 2023 este bine să știți când nu se fac nunți și care sunt posturile importante. Nunta este unul dintre cele mai importante evenimente din viața unui om și, de cele mai multe ori, ne dorim să fie o zi specială în care să-i avem alături pe cei dragi. Dar pentru că nunta este un motiv de bucurie și sărbătoare, Biserica nu oficiază cununiile în zilele de post.

    Zile de post și posturi importante în 2023blank

    Potrivit tradiției creștine, zilele de post și posturile importante de peste an sunt cele când nu se fac nunți în 2023.

    • Miercurile si vinerile de peste an, afara de cele cu dezlegare, însemnate cu harti
    • Ajunul Bobotezei ( 5 ianuarie )
    • Tăierea Capului Sfântului Ioan Botezătorul ( 29 august )
    • Inălțarea Sfintei Cruci ( 14 septembrie )
    • Postul Sfintelor Paști ( 27 februarie – 15 aprilie )
    • Postul Sfintilor Apostoli Petru și Pavel ( 12 iunie – 28 iunie )
    • Postul Adormirii Maicii Domnului ( 1 august – 14 august )
    • Postul Nașterii Domnului ( 14 noiembrie – 24 decembrie )

    Când nu se fac nunți în 2023:blank

    • În toate zilele de post de peste an
    • În zilele Praznicelor împărătești și în ajunul acestora
    • În săptămână lăsatului sec de carne ( 19 februarie – 25 februarie )
    • În Postul Sfintelor Paști ( 26 februarie – 16 aprilie )
    • În Săptămâna Luminata ( 17 aprilie – 23 aprilie )
    • În Postul Sfinților Apostoli Petru și Pavel ( 12 iunie – 28 iunie )
    • În Postul Adormirii Maicii Domnului ( 1 august – 15 august )
    • În postul Nașterii Domnului ( 14 noiembrie – 24 decembrie )
    • În perioada de la Crăciun până la Bobotează ( 25 decembrie – 6 ianuarie )

    În ce weekenduri se fac nunți în 2023blank

    1. Ianuarie – 7 și 8; 14 și 15; 21 și 22; 28 și 29;
    2. Februarie – 4 și 5; 11 și 12; 18 și 19;
    3. Martie – ;
    4. Aprilie – 23, 29 si 30;
    5. Mai – 6 și 7; 13 și 14; 20 și 21; 27 si 28;
    6. Iunie – 10 și 11;
    7. Iulie – 1 și 2; 8 și 9; 15 și 16; 22 și 23; 29 si 30;
    8. August – 19 și 20; 26 si 27;
    9. Septembrie – 2 și 3; 9 și 10; 16 și 17; 23 și 24; 30;
    10. Octombrie – 1; 7 și 8; 14 și 15; 21 și 22; 28 și 29;
    11. Noiembrie – 4 și 5; 11 și 12;
    12. Decembrie –

    De ce nu se fac nunți în post

    blankZilele în care nu se fac nunți în 2023 sunt zilele de post și sărbătorile importante. Interdicția de a face nunți în post este explicată de către anumiți teologi în două moduri: Nu se fac nunți în post deoarece această perioadă este de postire și se referă atât la postirea sufletească, dar și la cea trupească. Postirea trupească are în vedere, pe lângă abținerea de la anumite mâncăruri și băuturi, și abstinența conjugală a soților. Al doilea motiv pentru care nu se fac nunți în post este faptul că imediat după slujba Tainei Nunții sunt organizate petreceri cu multă mâncare și băutură, dar și cu o atmosferă ce este în contradicție cu atmosfera ce caracterizează perioada postului. Biserica nu permite săvârșirea cununiilor religioase în zilele de post tocmai pentru ca bucuria nunții să nu fie umbrită de restricțiile postului.

    Este cazul să știi datele când se pot face nunți în anul 2023, dar și când nu se fac nunți. Decizi care este data potrivită și cauți locația. Ar fi bine să te apuci din timp să suni la restaurante și la furnizorii de servicii pentru nunți. Multă lume își reorganizează evenimentele și au început deja rezervările pentru anii următori. Planifică-ți din timp nunta știind foarte clar în ce zile ale anului nu se fac nunți în 2023.

    Oferta noastră:blank

    Preturile pentru cabina foto (https://cabinawtf.ro)  in anul 2023 raman neschimbate si sunt urmatoarele: pachetul de 4 ore 1.100 lei, pachetul de 6 ore 1.400 lei, pachetul de 8 ore 1.700 lei. Deplasarea echipei din Bucuresti este gratuita. Pentru asistentul care vine un aperitiv si un fel principal.. Pachetele noastre de servicii la cabina foto cuprind: fotografii nelimitate in format 10 x 15 cm sau 5 x 15 cm, benzi magnetice pentru toate pozele, fundal foto la alegere din cele disponibile, grafica personalizata pentru fotografie, recuzita haioasa si mesaje specifice, plicuri pentru poze, galerie foto digitale la final si asistent  pe tot parcursul evenimentului. Optional si contra cost asiguram guestbook si printam fotografii in format 15 x 20 cm.

  • 5 MOTIVE PENTRU A AVEA LA EVENIMENT O CABINA FOTO

    ianuarie 7, 2023 Admin Fara Categorie

    Ai participat la nunți sau botezuri la care era instalata o cabină foto pentru invitați? Te-ai întrebat de ce atât de mulți oameni de la aceste evenimente roiesc în jurul cabinei foto si de-abia așteaptă sa realizeze cât mai multe fotografii pe care să le păstreze amintire? Iată mai jos unele motive pentru care o cabina foto la nunta și botez (https://cabinawtf.ro/) are un succes atât de mare.

    Distracție pentru toate vârsteleblank

    Indiferent de vârsta invitaților, toți vor dori să profite de cabina foto a evenimentului. Cei mici pot face poze cu bunicii si părinții. Tinerii pot face poze cu prietenii. Toți vor rămâne cu amintirea evenimentului. Iar fotografiile ies pe loc si invitații pleacă cu ele acasă. Le păstrează și au amintiri minunate.

    Nostalgieblank

    Acum, toata lumea face poze cu telefonul mobil. La orice eveniment putem face mii de poze, dar ne mai aducem aminte cum erau vremurile când aveam doar 24 sau 36 de poziții in aparatul foto si trebuia sa le drămuim cu grija? Ne adunam cu toții in poza si surprindeam momentele frumoase. Cu cabina foto putem sa ne îngrămădim cu toții in același cadru si să surprindem astfel momente speciale.

    Tematicablank

    Îți dorești ca nunta sau evenimentul tău sa aibă o tematică anume? Poate supereroi, anii ’20 sau vacanțe exotice? Firma de servicii de închiriere cabina foto – photo booth (https://cabinawtf.ro/photo-booth-ghid-complet-evenimentul-tau/) – se ocupă și de recuzita, dar si de aranjarea fotografiilor pentru a se potrivi cu tematica aleasă.

    Rezultate de o calitate profesionalăblank

    Cabina foto beneficiază de o tehnologie de ultima generație si oferă fotografii de cea mai înalta calitate. Aceasta este posibila folosind: aparat foto profesional, din gama DSLR, computer cu procesor Intel i5, ecran tactil pentru operare facilă, imprimantă foto rapidă, cu rezoluție înalta.

    Amintiri personalizateblank

    De ce să oferi amintire de nunta o cutiuță de bomboane pe care toți o vor ignora? Ai ocazia sa oferi un cadou inedit de care invitații se vor bucura si își vor aduce aminte cu drag. Idee: oferă un breloc gol si fiecare invitat să își realizeze o fotografie la cabina si sa o pună in breloc.

    blankCabina foto – factorul cheie pentru distracția invitaților la evenimentul tău! Fie că este vorba de nuntă, botez, bal, petrecere sau altă sărbătoare, cabina foto este un ”magnet” pentru invitați și garanția că vor păstra amintiri foto minunate. Daca aveti un eveniment si doriti o cabina foto pentru distractie, amuzament si amintiri de neuitat, e momentul sa o rezervati la pretul actual. Oferta noastra se adreseaza persoanelor din Bucuresti, Ilfov, Giurgiu, Dambovita, Arges, Prahova si Teleorman.

    Cabina foto reprezintă o activitate distractiva si pentru cei care nu dansează la nunta sau botez. Este o metoda de divertisment care mulțumește pe cei mai mulți dintre invitați. Și este în mod clar si o metoda buna de socializare, ce potrivește perfect cu orice tematica de eveniment.

  • Când se face botezul nou-născutului? La câte zile după nașterea copilului este recomandat să se săvârșească Taina Botezului

    Când se face botezul nou-născutului în biserica ortodoxă? În primul sau în al doilea week-end după ce trec cele 40 de zile de la nașterea copilului. Adică în aproximativ 7-8 săptămâni după naștere. Tradiția bisericii recomandă ca botezul nou-născutului să se organizeze cât mai repede după nașterea sa. Această rânduială la 40 de zile este de origine biblică. Noul Testament, prin Evanghelistul Luca amintește episodul în care Iosif și Fecioara Maria l-au adus pe pruncul Iisus la Templul din Ierusalim, fiind primit în brațele Dreptului Simeon – sărbătoare păstrată în Biserică sub numele „Întâmpinarea Domnului”.

    Botezul este prima taină fundamentală a Bisericii Ortodoxe, pentru că prin botez fiecare credincios devine membru al trupului tainic al lui Hristos. Doar după botez copiii pot fi duși de părinți în biserică, pot intra în interiorul bisericii. Botezul este o naștere în duhul sfânt, din cristelnița botezului se naște un credincios, un membru al bisericii și fiu al împărăției lui Dumnezeu. Botezul este poarta de intrare în creștinism. Copilul este botezat în apă sfințită și uns cu ulei binecuvântat.

    (mai mult…)

  • Când nu se fac nunți în 2021 și 2022 – Calendarul zilelor în care nu poți organiza nunta la biserică

    Foto de Marius – https://www.soulseeker.ro / https://www.instagram.com/soulseeker.ro/

     

    Când nu se fac nunți în anul 2021 și în anul 2022? Cu toții ne-am lămurit deja că anul 2020 este unul ieșit din comun. Întrebarea ”Când nu se fac nunți în 2020” a fost înlocuită de întrebarea ”Când nu se fac nunți în 2021 și 2022”, pentru că oamenii se gândesc la viitor. Nu prea au mers lucrurile așa cum ne-am plănuit, dar toată perioada de izolare și tot statul acasă a lăsat loc imaginației să își facă de cap.

    Planifică-ți nunta: află când nu se fac nunți în 2021 și 2022

    Pentru cei care au nunta planificată anul acesta este destul de dificil. Este o perioadă plină de incertitudine. Dar chiar dacă a trebuit să reprogramezi nunta din 2020, nu-ți face griji, se găsesc soluții: vine anul 2021. Și o sa faceți o nuntă și mai frumoasă. Dacă planurile sunt și mai complexe, sau dacă nu găsești o dată disponibilă, ai ocazia să programezi nunta în 2022. De aceea este important să știi de acum când nu se fac nunți în 2021 și 2022.

    Este cazul să știi datele când se pot face nunți în anul 2021 și în anul 2022, dar și când nu se fac nunți. Decizi care este data potrivită și cauți locația. Ar fi bine să te apuci din timp să suni la restaurante și la furnizorii de servicii pentru nunți. Multă lume își reorganizează evenimentele și au început deja rezervările pentru anii următori.

    Când nu se fac nunți în 2021

    Planifică-ți din timp nunta știind foarte clar în ce zile ale anului nu se fac nunți în 2021. În primul rând, nu se fac nunți în toate zilele de post şi în posturile de peste an.

    (mai mult…)

  • De ce să alegi cabina foto WTF pentru nunta ta

    Sunt multe aspecte pe care trebuie să le iei în calcul atunci când te gândești la organizarea nunții tale de vis. De la găsirea locației potrivite pentru voi, mirii, dar și pentru invitații voștri și până la alegerea unor elemente de divertisment care să îi facă pe toți cei care participă să spună: Ați avut o nuntă pe cinste! Cel mai bine este ca la început să pornești cu întrebarea: “Ce anume nu trebuie să ne lipsească de la nunta noastră?” sau “Cum putem să ne distrăm cel mai bine la nunta noastră?”

    Probabil ca până astăzi ai auzit și chiar ai și participat la diferite evenimente la care invitații s-au distrat și amuzat împreună cu cei dragi cu ajutorul unei cabine foto. Cabina foto a devenit în ultimii ani elementul și atracția principală care reușește să aducă zâmbetul pe buzele tuturor invitaților. Și pentru că îți dorești ca evenimentul tău să fie unul memorabil, ne dorim să îți oferim toate motivele pentru care ar trebui să alegi o cabină foto la nunta ta.

    Ce este o cabina foto?

    Cabina Foto Nunta

    Chiar dacă se întâmplă ca termenul „cabină” să te ducă cu gândul la un spațiu închis în care invitații tăi vor fi nevoiți să intre, lucrurile nu stau deloc așa. Cabina foto joacă de fapt rolul unui studio foto mobil, care include toate elementele necesare pentru realizarea unor fotografii memorabile: decor, fundal, propsuri și alte tipuri de recuzită și amuzament. Cabina foto este spațiul în care invitații tăi vor realiza amintiri memorabile și care le va completa distracția.

    Cu siguranță alegerea unei cabine foto nu va înlocui alegerea fotografului evenimentului tău. Însă este bine să știi că de multe ori invitații au tendința de a fi constrânși și puțin mai reținuți atunci când sunt fotografiați de către un fotograf profesionist. Cabina foto joacă aici rolul de a da frâu liber imaginației invitaților tăi și de a-i face să se simtă în largul lor. Distracția și amuzamentul fiecăruia sunt doar câteva din aspectele pe care o cabină foto le scoate la suprafață în cea mai importantă zi din viața ta.

    (mai mult…)

  • Reprogramarea nunților – o soluție de luat în calcul

    aprilie 7, 2020 Admin Fara Categorie

    Într-o perioadă dificilă, atât pentru prestatorii de servicii în domeniul evenimentelor (nunți, botezuri, majorate, aniversări, petreceri corporate, etc) cât și pentru persoanele/firmele care aveau planificate astfel de evenimente, se pune o întrebare firească: ce facem?

    Situația și perspectivele pe termen scurt nu sunt deloc favorabile, mai ales că se va anunța iminenta prelungire a stării de urgență cu încă 30 de zile. Deci, mai mult ca sigur, evenimentele planificate până la 15 mai a.c. nu vor avea loc. Se impune atunci ca persoanele care până acum erau în ,,stand by’’ cu luarea unei decizii să acționeze.

    În opinia noastră anularea evenimentului nu este o soluție, pentru că pregătirile erau aproape finalizate. Astfel că e oportun să se gândească la o nouă dată pentru evenimentul lor, fie în a doua parte a acestui an sau anul viitor. Va fi dificil pentru că în general ziua de sâmbătă este deja rezervată de ceilalți care au ales data anterior. Plus că va fi nevoie ca toți furnizorii de servicii aleși să fie disponibili, ori și aceștia au evenimente luate în agendă.

    blankO oportunitate ar fi ziua de duminică, zi care nu era prea agreată înainte de teama ca nu cumva invitații să plece mai devreme de la nuntă, știut fiind faptul că a doua zi marea majoritate urma să meargă la locul de muncă. Dar să ne amintim faptul că, în mod tradițional, înainte cu ceva vreme, în țara noastră nunțile aveau loc duminica. Am prins, unii dintre noi, perioada în care se lucra inclusiv sâmbăta iar singura zi de distracție era duminica. Atunci nunta începea pe la pranz, ținea până noaptea, cât rezista fiecare, iar a doua zi se mergea și la muncă! De ce nu ar fi posibil și acum?

    O altă soluție ar fi în timpul săptămânii, dar e mai greu de acceptat, cu toate că noi am fost și la astfel de nunți/botezuri, nu mai vorbim de petreceri corporate, și mai avem planificate câteva deja în agendă. Recomandabil ar fi ca acum să mai rezervați o dată, pe lânga cea planificată inițial, de comun acord cu furnizorii voștri, pentru a avea o alternativă dacă evenimentul nu poate avea loc.blank

    În mod cert însă e necesar să vă grăbiți pentru că datele se ocupă incredibil de repede. Având în vedere situația actuală, când multe evenimente se amână pentru anul viitor, anticipăm un an 2021 foarte încărcat. Vor ieși în câștig cei care se grăbesc să-și aleagă data, localul și furnizorii de servicii cât mai sunt disponibili.

    În ceea ce ne privește rămânem aproape de clienții noștri și împreună cu siguranță vom găsi cea mai bună soluție. Dacă sunteți în căutarea unei cabine foto pentru evenimentul vostru sau dacă furnizorul inițial nu mai este disponibil când ați reprogramat nunta, vă oferim 5 motive pentru a alege serviciile noastre:

    – avem date disponibile atât în partea a doua a acestui an cât și în 2021;

    -îincheiem contractele online pentru a respecta distanțarea socială;

    – nu se plătește avans în perioada stării de urgență;

    – păstrăm aceleași prețuri până la finalul anului 2021;

    – oferim posibilitatea achitării serviciilor cu cardul și în rate pentru cei care au Star BT.

    BONUS: oferim digitalizarea gratuită a invitației de nuntă într-o pagina web.

    Mulțumim și aveți grijă de voi!

  • Suntem alături de voi!

    martie 23, 2020 Admin Fara Categorie

    Știm că e o perioadă grea pentru voi și nu v-ați hotărât ce decizie să luați: anularea nunții sau reprogramarea ei. Cea mai bună variantă considerăm că este reprogramarea în a doua parte a anului sau anul viitor, chiar și într-o zi din timpul săptămânii. În această perioadă dificilă pentru noi toți, vrem să transmitem un mesaj de susținere pentru mirii care își fac griji pentru evenimentul lor planificat în acest an. Și ne adresăm în primul rând celor care au încheiat contracte cu noi: stați liniștiți noi vom fi prezenți la evenimentul vostru.

    Iată ce puteți voi face:

    – discutați cu ceilalți furnizori și reprogramați evenimentul, mai ales dacă este planificat în prima jumătate a anului;

    – va fi mai greu de găsit o data liberă anul acesta, dar o variantă ar fi să alegeți o zi în timpul săptămânii;

    – ne anunțați di  timp data aleasă, pentru a verifica disponibilitatea, suntem siguri că vă putem ajuta în continuare;

    Înțelegerea noastră rămâne valabilă, nu vom adăuga costuri suplimentare.

    Suntem alături de voi iar comunicarea ne va ajuta să luăm împreună cele mai bune decizii.blank

    Nici noi nu stăm degeaba acasă în acest timp:

    • am luat măsuri de optimizare a site-ului pentru a ne găsi mai ușor;
    • identificăm oportunități pentru a ne diversifica oferta, lucrând online, iar primul pas este crearea de invitații electronice, despre care o să vă oferim detalii în curând;
    • învățăm marketing pentru a ne promova cât mai eficient;
    • ținem legătura cu toți clienții noștri, în ordinea în care au planificat evenimentul.

    Fiți optimiști, aveți grijă de voi și de cei din jur!