• De ce să alegi cabina foto WTF pentru nunta ta

    Sunt multe aspecte pe care trebuie să le iei în calcul atunci când te gândești la organizarea nunții tale de vis. De la găsirea locației potrivite pentru voi, mirii, dar și pentru invitații voștri și până la alegerea unor elemente de divertisment care să îi facă pe toți cei care participă să spună: Ați avut o nuntă pe cinste! Cel mai bine este ca la început să pornești cu întrebarea: “Ce anume nu trebuie să ne lipsească de la nunta noastră?” sau “Cum putem să ne distrăm cel mai bine la nunta noastră?”

    Probabil ca până astăzi ai auzit și chiar ai și participat la diferite evenimente la care invitații s-au distrat și amuzat împreună cu cei dragi cu ajutorul unei cabine foto. Cabina foto a devenit în ultimii ani elementul și atracția principală care reușește să aducă zâmbetul pe buzele tuturor invitaților. Și pentru că îți dorești ca evenimentul tău să fie unul memorabil, ne dorim să îți oferim toate motivele pentru care ar trebui să alegi o cabină foto la nunta ta.

    Ce este o cabina foto?

    Cabina Foto Nunta

    Chiar dacă se întâmplă ca termenul „cabină” să te ducă cu gândul la un spațiu închis în care invitații tăi vor fi nevoiți să intre, lucrurile nu stau deloc așa. Cabina foto joacă de fapt rolul unui studio foto mobil, care include toate elementele necesare pentru realizarea unor fotografii memorabile: decor, fundal, propsuri și alte tipuri de recuzită și amuzament. Cabina foto este spațiul în care invitații tăi vor realiza amintiri memorabile și care le va completa distracția.

    Cu siguranță alegerea unei cabine foto nu va înlocui alegerea fotografului evenimentului tău. Însă este bine să știi că de multe ori invitații au tendința de a fi constrânși și puțin mai reținuți atunci când sunt fotografiați de către un fotograf profesionist. Cabina foto joacă aici rolul de a da frâu liber imaginației invitaților tăi și de a-i face să se simtă în largul lor. Distracția și amuzamentul fiecăruia sunt doar câteva din aspectele pe care o cabină foto le scoate la suprafață în cea mai importantă zi din viața ta.

    (mai mult…)

  • Reprogramarea nunților – o soluție de luat în calcul

    aprilie 7, 2020 Admin Fara Categorie

    Într-o perioadă dificilă, atât pentru prestatorii de servicii în domeniul evenimentelor (nunți, botezuri, majorate, aniversări, petreceri corporate, etc) cât și pentru persoanele/firmele care aveau planificate astfel de evenimente, se pune o întrebare firească: ce facem?

    Situația și perspectivele pe termen scurt nu sunt deloc favorabile, mai ales că se va anunța iminenta prelungire a stării de urgență cu încă 30 de zile. Deci, mai mult ca sigur, evenimentele planificate până la 15 mai a.c. nu vor avea loc. Se impune atunci ca persoanele care până acum erau în ,,stand by’’ cu luarea unei decizii să acționeze.

    În opinia noastră anularea evenimentului nu este o soluție, pentru că pregătirile erau aproape finalizate. Astfel că e oportun să se gândească la o nouă dată pentru evenimentul lor, fie în a doua parte a acestui an sau anul viitor. Va fi dificil pentru că în general ziua de sâmbătă este deja rezervată de ceilalți care au ales data anterior. Plus că va fi nevoie ca toți furnizorii de servicii aleși să fie disponibili, ori și aceștia au evenimente luate în agendă.

    O oportunitate ar fi ziua de duminică, zi care nu era prea agreată înainte de teama ca nu cumva invitații să plece mai devreme de la nuntă, știut fiind faptul că a doua zi marea majoritate urma să meargă la locul de muncă. Dar să ne amintim faptul că, în mod tradițional, înainte cu ceva vreme, în țara noastră nunțile aveau loc duminica. Am prins, unii dintre noi, perioada în care se lucra inclusiv sâmbăta iar singura zi de distracție era duminica. Atunci nunta începea pe la pranz, ținea până noaptea, cât rezista fiecare, iar a doua zi se mergea și la muncă! De ce nu ar fi posibil și acum?

    O altă soluție ar fi în timpul săptămânii, dar e mai greu de acceptat, cu toate că noi am fost și la astfel de nunți/botezuri, nu mai vorbim de petreceri corporate, și mai avem planificate câteva deja în agendă. Recomandabil ar fi ca acum să mai rezervați o dată, pe lânga cea planificată inițial, de comun acord cu furnizorii voștri, pentru a avea o alternativă dacă evenimentul nu poate avea loc.

    În mod cert însă e necesar să vă grăbiți pentru că datele se ocupă incredibil de repede. Având în vedere situația actuală, când multe evenimente se amână pentru anul viitor, anticipăm un an 2021 foarte încărcat. Vor ieși în câștig cei care se grăbesc să-și aleagă data, localul și furnizorii de servicii cât mai sunt disponibili.

    În ceea ce ne privește rămânem aproape de clienții noștri și împreună cu siguranță vom găsi cea mai bună soluție. Dacă sunteți în căutarea unei cabine foto pentru evenimentul vostru sau dacă furnizorul inițial nu mai este disponibil când ați reprogramat nunta, vă oferim 5 motive pentru a alege serviciile noastre:

    – avem date disponibile atât în partea a doua a acestui an cât și în 2021;

    -îincheiem contractele online pentru a respecta distanțarea socială;

    – nu se plătește avans în perioada stării de urgență;

    – păstrăm aceleași prețuri până la finalul anului 2021;

    – oferim posibilitatea achitării serviciilor cu cardul și în rate pentru cei care au Star BT.

    BONUS: oferim digitalizarea gratuită a invitației de nuntă într-o pagina web.

    Mulțumim și aveți grijă de voi!

  • Suntem alături de voi!

    martie 23, 2020 Admin Fara Categorie

    Știm că e o perioadă grea pentru voi și nu v-ați hotărât ce decizie să luați: anularea nunții sau reprogramarea ei. Cea mai bună variantă considerăm că este reprogramarea în a doua parte a anului sau anul viitor, chiar și într-o zi din timpul săptămânii. În această perioadă dificilă pentru noi toți, vrem să transmitem un mesaj de susținere pentru mirii care își fac griji pentru evenimentul lor planificat în acest an. Și ne adresăm în primul rând celor care au încheiat contracte cu noi: stați liniștiți noi vom fi prezenți la evenimentul vostru.

    Iată ce puteți voi face:

    – discutați cu ceilalți furnizori și reprogramați evenimentul, mai ales dacă este planificat în prima jumătate a anului;

    – va fi mai greu de găsit o data liberă anul acesta, dar o variantă ar fi să alegeți o zi în timpul săptămânii;

    – ne anunțați di  timp data aleasă, pentru a verifica disponibilitatea, suntem siguri că vă putem ajuta în continuare;

    Înțelegerea noastră rămâne valabilă, nu vom adăuga costuri suplimentare.

    Suntem alături de voi iar comunicarea ne va ajuta să luăm împreună cele mai bune decizii.

    Nici noi nu stăm degeaba acasă în acest timp:

    • am luat măsuri de optimizare a site-ului pentru a ne găsi mai ușor;
    • identificăm oportunități pentru a ne diversifica oferta, lucrând online, iar primul pas este crearea de invitații electronice, despre care o să vă oferim detalii în curând;
    • învățăm marketing pentru a ne promova cât mai eficient;
    • ținem legătura cu toți clienții noștri, în ordinea în care au planificat evenimentul.

    Fiți optimiști, aveți grijă de voi și de cei din jur!

  • De ce sa alegeti cabina noastra

    octombrie 16, 2019 Admin Fara Categorie

    Știm că pe piață sunt mulți prestatori de servicii care oferă spre închiriere cabine foto sau oglinzi magice. Concurența nu ne sperie! E drept, acum 3 ani când am pornit la drum, nu erau atâția dar există loc și clientelă pentru toți. Important este ce oferă fiecare, clienții compară prețurile, serviciile oferite și calitatea acestora, după care se decid.

    Nu avem cel mai mic preț de pe piață, dar nici cel mai scump, pentru că noi:

    • nu condiționăm prețul de numărul invitaților;
    • instalam cabina cu cel puțin o oră înainte de începerea evenimentului, fără costuri suplimentare;
    • avem fundaluri deosebite, la alegere din stoc;
    • realizăm grafica fotografiei conform dorințelor clientului, nu folosim șabloane;
    • printăm nelimitat fotografii, cu imprimantă termică, în 12 sec./poză;
    • asigurăm benzi magnetice și plicuri pentru toate pozele;
    • pentru București și zonele apropiate acestuia, precum și în tot județul Maramureș, deplasarea echipei este inclusă în prețul pachetului ales;
    • asigurăm asistență tehnică permanentă pentru invitați;
    • nu avem o ora limită de începere, pornim cabina când doriți;
    • distracția invitaților este asigurată de recuzita bogată și mesajele pe care le realizăm la cerere.

    De regulă ținem la preț, pentru că știm cât am investit, ne prețuim munca, însă uneori mai avem și promotii pe care ar fi bine sa nu le ratați, dacă vă doriți la evenimentul vostru o echipa serioasă și poze de calitate.

    Recenziile lăsate de cei care au beneficiat de serviciile noastre ne recomandă!

  • Ofertă și prețuri

    octombrie 7, 2019 Admin Fara Categorie

    Pentru că am relansat site-ul, cu o nouă înfățișare și un conținut mai bogat, e musai să reînviem și blogul care se află pe el. Așadar, de astăzi, vom începe să postăm articole cât mai interesante, bineînțeles doar referitoare la cabina foto și oglinda magică. Da am scris bine oglinda magică, pentru că deși nu am promovat-o prea mult, avem și o oglindă magică diferită de cele existente în prezent pe piață.
    Însă nu vrem să lungim vorba și să devenim plictisitori! Vom începe cu un subiect important și anume despre ofertă și prețuri. Asta deoarece persoanele care sunt interesate de cabina foto/oglinda magică, inevitabil primele întrebări sunt: ,,ce ofertă aveți,, și ,,cât costă închirierea,,.
    Ok, în opinia noastră, prima întrebare ar trebui să fie ,,sunteți disponibili în data de ….,,! Pentru că degeaba prezentăm oferta și spunem prețul dacă nu avem disponibilitatea de a onora evenimentul.
    Oferta trebuie să fie cât mai completă și corectă, pentru ca potențialul client să afle ce servicii sunt oferite în conținutul pachetului. Ea se poate prezenta și prin mail sau mesaj, dar cel mai bine ar fi în cadrul unei întalniri față în față. Astfel s-ar lamuri pe loc toate aspectele. De regulă un pachet de servicii cuprinde: fotografii magnetice nelimitate, fundal la alegere din stoc, grafică personalizată pentru fotografie, recuzită și propsuri, plicuri pentru poze, galerie poze digitale la finalul evenimentului, deplasarea echipei și asistență tehnică.Opțional, în funcție de ce dorește clientul, se pot adăga și alte servicii. Noi mai putem asigura guestbook-uri, brelocuri, fotografii pe suporturi diferite (hârtie magnetică, metalică, etc.), oglindă foto portabilă, flipbook-uri.
    În plus, față de ceilalți prestatori, noi:
    – nu condiționăm prețul de numărul invitaților;
    – instalam cabina cu cel puțin o oră înainte de începerea evenimentului, fără costuri suplimentare;
    – avem fundaluri deosebite, la alegere din stoc;
    – realizăm grafica fotografiei conform dorințelor clientului, nu folosim șabloane;
    – printăm nelimitat fotografii, cu imprimanta termică, în 12 sec./poza;
    – asigurăm benzi magnetice și plicuri pentru toate pozele;
    – pentru București și zonele apropiate, precum și în Maramureș, deplasarea echipei este inclusă în preț;
    – asigurăm asistență tehnică permanentă pentru invitați;
    – nu avem o ora limită de începere, pornim cabina când doriți;
    – distracția invitaților este asigurată de recuzita bogată și mesajele pe care le realizăm la cerere.
    Prețul este important în special pentru persoanele care au un buget limitat. Trebuie să spunem că orice serviciu are costuri, astfel că nu poți oferi un preț mic cu care doar acoperi cheltuielile fără a realiza și un profit.Un preț mic poate ascunde servicii oferite cu mijloace tehnice (aparat foto, imprimantă, consumabile ieftine, fundal) care nu vor asigura fotografii de calitate și care nu vor rezista în timp.
    Atenție la cei care vă dau un preț fără a preciza pentru câte ore de închiriere este acel preț. E posibil ca acesta să fie supus unor termene și condiții, iar în spatele lui să fie alte costuri suplimentare. Noi nu avem cel mai mic preț de pe piață, pentru că oferim calitate, iar peste tot, în toate domeniile, calitatea se platește.
    În prezent avem pachete de servicii la următoarele prețuri: pachetul de 4 ore la 1.000 lei, pachetul de 6 ore la 1.300 lei și pachetul de 8 ore la 1.600 lei. Opțional avem și oglinda magică, prețurile fiind următoarele: pachetul de 3 ore la 1.100 lei, pachetul de 5 ore la 1.500 lei și pachetul de 7 ore la 1.800 lei.Nu avem alte costuri ascunse, dacă evenimentul nu este în București sau Maramureș la prețurile menționate se adaugă costul deplasării echipei.
    Pentru servicii de calitate alegeți WTF – Cabina Foto!

  • Noile cabine foto

    mai 26, 2018 Admin Fara Categorie

    Pentru evenimente memorabile am investit in cabine foto noi, deosebite. Cu sprijinul celor de la addict.ro, in prezent beneficiem de 2 cabine foto, care au atras imediat aprecierea clientilor nostri.

    Prima este cea destinata evenimentelor din Bucuresti si zonele apropiate acestuia.

     

    A doua este pentru evenimentele din Maramures si judetele vecine.

    Procesul de productie a fost unul interesant iar produsul finit minunat!

  • Fundaluri florale

    mai 25, 2018 Admin Evenimente, Targuri

    Pentru a avea fundaluri de calitate la evenimente, am achizionat un pop up textil DREPT, realizat dintr-un cadru tubular de aluminiu, ușor de montat și demontat, rezistent, peste care se fixează un material textil imprimat. Îmbinarea segmentelor este ușoara, acestea sunt numerotate pentru o potrivire rapidă. Acesta este ideal pentru conferințe, evenimente de lansare, prezentări, showroom-uri, săli de asteptare, târguri, nunți, botezuri, etc. El este conceput pentru a afișa o grafică în format mare, iar noi am optat pentru dimensiunile de 2438 mm Xx 2428 mm, cu printare față-verso.

    Avantajele acestui pop up textil DREPT :
    – sistem din aluminiu, ușor de montat și demontat
    – printul este realizat dintr-o singură bucata, se mulează perfect pe structura și se închide cu scai
    – mesajul publicitar transmis este impecabil, fara cute sau îmbinări
    – timpul de instalare este foarte mic, 5-7 minute pentru 2 persoane, 10-12 min pentru o singură persoana

    Având pop up-ul, următorul pas a fost să alegem fundalurile. În acest sens am realizat un sondaj de opinie printre clienții noștri, iar în urma voturilor acestora am ales un fundal floral 3D Exotic și un fundal floral multicolor.

     

  • Cum schimbă Cabina WTF atmosfera la nuntă

    martie 19, 2018 Admin Fara Categorie

    Faţă de un fotograf clasic, Cabina WTF oferă multiple oportunităţi de interacţiune şi distracţie pentru invitaţi.  Dotată cu lumini de studio profesionist, cabina poate fotografia în HD oferind o experienţă vizuală deosebită.

    Pozele instant printate care ies la secundă creează povestea nespusă a nunții tale, ducând mai departe amintirea unui eveniment excepțional. Invitații pot duce acasă aceste fotografii pentru a le înrama sau pentru a le pune în album.

    Serviciul de photobooth se adresează acelor persoane care doresc să aduca un plus de inovație în cadrul celui mai important eveniment din viața lor. Photobooth-ul e ceva altfel, e un serviciu relativ nou și cu siguranță va face diferența la nuntă.

    O cabina foto la nuntă nu este un element de extravaganță. Contrar acestei pareri, este o sursă continuă de distracție. Gândește-te o secundă la acele momente în care invitații tăi stau la masă fără a avea ceva de făcut. Cei care nu agrează o anumită melodie au șansa de a se pune în fața aparatului care oferă amintiri instant, printate pe loc.

    E inevitabil să nu auzi rîsete ân jurul cabinei de photobooth. Parcă lumea de abia așteaptă să-și pună o pereche de ochelari supradimensionați, un joben și, mai ales domnișoarele, o mustață de carton, deasupra buzelor rujate. Această contradicție între ținutele elegante și accesoriile amuzante, aduc mereu zâmbetul pe buzele invitaților tăi.

    Fundalurile şi obiectele de recuzită personalizate pot face experienţa nunţii tale unică. Astfel, invitaţii vor putea face poze în locaţii exotice sau locuri fabuloase precum Marele Canion, Turnul Eiffel, cascada Niagara sau Marele Zid Chinezesc.  Tematică nunţii o alegi tu iar Cabina WTF îţi oferă recuzita necesară reproducerii fidele a visului tău. Cu ajutorul arsenalului de obiecte de recuzită, precum pălării, mustăţi, bărbi sau alte accesorii amuzante, oaspeţii pot deveni creativi şi vor găsi nenumărate moduri de a poza. Vor ajunge să se întreacă în costumații haioase şi vor transforma Photobooth-ul în punctul central al petrecerii.

  • Despre like-uri, stele și comentarii!

    martie 12, 2018 Admin Fara Categorie

    A sosit momentul să scriem despre like-uri si stele! Intenționam de ceva vreme să scriem despre acest subiect, dar am tot amânat momentul. Totuși o întamplare, relativ recentă, ne determină să punem pe blog aceste rânduri. O să revenim asupra subiectului ulterior.

    Acum să spunem că nu am urmărit niciodată să avem cât mai multe like-uri la postările noastre pe facebook. E drept, nu ne cădea bine când vedeam că sunt puține pe pagină, dar am lăsat totul să decurgă de la sine. Nici acum nu sunt prea multe însă cele care sunt au fost acordate de către cei cărora le-au plăcut ce au văzut pe pagina noastră. Au fost și câteva persoane care și-au retras aprecierea, după un timp, dar asta face parte din regulile jocului. Fiecare are dreptul la exprimarea liberă a opiniilor sale, opinii care, motivat sau nu, pot să se schimbe pe parcurs.

    Nu am cerut în mod explicit persoanelor care au beneficiat de serviciile noastre să ne acorde stele pe pagina de facebook, nici măcar nu am insistat să pună comentarii. Am lăsat la libera lor apreciere, satisfactia noastră a fost deplină când am reușit să ne achităm de obligațiile asumate. Ne-am bucurat că am contribuit și noi la reușita evenimentului la care am participat, am fost mulțumiți când am văzut că invitații s-au simțit bine în fața cabinei foto.

    Revenind la momentul care a determinat scrierea acestor rânduri, să spunem că dacă pe facebook stăm foarte bine având numărul maxim de stele:5 pe google avem o problemă, prin aceea că avem o singură apreciere și aceea cu o stea! Nu ne-a picat deloc bine acest lucru, dar am încercat, fără succes, să aflăm motivația persoanei care a fost nemulțumită de prestația noastră. Adică dacă tot ai acordat o stea măcar spune și ce nu ți-a plăcut! Tăcerea acesteia sau refuzul de a răspunde la mesajul nostru nu credem că-i face cinste. Urmărim tot timpul să ne perfecționăm serviciile, suntem deschiși observațiilor, dar nu putem accepta să fim criticați fără motiv. Nu facem din asta un mare caz, dar am vrea să fim tratați cu aceeași seriozitate cu care și noi ne tratăm clienții. Să auzim numai de bine!

  • De ce să alegi Cabina WTF

    februarie 25, 2018 Admin Fara Categorie

    Ce este Cabina WTF?

    Cabina WhatTheFoto este un nou concept adus pe piața românească pentru ați garanta distracția la petrecere. Îți punem la dispoziție o cabină foto deschisă, pe care o poți închiria și cu care să animezi distracția la petrecere. Știm că de mult visezi la o petrecere altfel, că dorești să aduci ceva nou pentru ca petrecerea ta să fie unică. Noi, cei de la Cabina WTF, venim în ajutorul tău și iți punem la dispoziție o cabină unde zâmbetele și distracția sunt garantate.

    De ce să alegi cabina noastră?

    Serviciul de Photobooth a prins amploare peste tot în lume și nu sunt puține nunțile la care avem șansa, tot mai des, să vedem aceste mici puncte de distracție pentru invitați. E foarte cool să ai un Photobooth la un eveniment, dar ăsta nu e singurul motiv pentru care poți alege, ca și moment special la nunta ta, un astfel de serviciu. Photobooth-ul Cabina WTF este cel mai bun mod de a da originalitate petrecerii tale. Oferă amintiri deosebite invitaților tăi prin simpla atingere a unui buton! Un eveniment organizat de tine, fie că vorbim de nunta, botez sau altă petrecere privată, va fi unul dintre cele mai speciale momente ale vieții tale și unul de care vei dori să-ți amintești mereu. Nu există nici o modalitate mai bună de a stoca distracția și plăcerea pe care o aveți în această zi specială cu prietenii și familia, decât să inchiriati o cabină foto pentru a surprinde cele mai frumoase momente!

    Cabina WTF este o atracție distractivă și interesantă pentru evenimentul tău! Trebuie să o ai la petrecere, chiar dacă oaspeții au vârsta între 0 și +100 de ani, pentru că o vor îndrăgi și vor dori să se implice. Cu printări nelimitate, distracția și voia bună sunt garantate, dar să amintim și de fotografiile magnetice, care sunt din ce în ce mai solicitate, și pe care noi le oferim la cerere!